اهمیت سئو تکنیکال چیست ؟
نوشته شده توسط : javaneh

ممکن است وسوسه شوید که این بخش از سئو را به کلی نادیده بگیرید و از آن بگذرید، خانوم سین اما باید بدانید که سئو تکنیکال نقش بسیار مهمی در افزایش ترافیک وب‌سایت ایفا می‌کند.

ممکن است زمانی محتوای شما کاملاً بی‌نقص و مفید باشد، اما موتورهای جستجو نتوانند آن را درک کنند. در نتیجه این محتوا به افراد بسیار کمی نمایش داده می‌شود. بدون در نظر گرفتن معیارهای سئو تکنیکال، موتورهای جستجو نمی‌توانند محتوای شما را به خوبی درک کنند.

گوگل و موتورهای جستجوی دیگر می‌خواهند که بهترین نتایج موجود را برای «کوئری‌ها» (Query) یا جستجوهای کاربران ارائه کنند. بنابراین، ربات‌های این موتورهای جستجو تلاش می‌کنند که وب‌سایت‌ها را بر اساس معیارهای خاصی رتبه‌بندی کنند. همان‌طور که گفتیم، توجه به بهبود سئو تکنیکال می‌تواند به بهبود رتبه شما کمک کند و برعکس این موضوع نیز صادق است.

https://khanomsin.ir/how-to-do-seo/

اگر وب‌سایت شما مشکلات فنی جدی داشته باشد، ممکن است موتورهای جستجو به کلی وب‌سایت شما را بلاک و از فهرست نمایه‌گذاری یا ایندکس حذف کنند.

اما سئو فنی فقط به موتورهای جستجو کمک نمی‌کند. وب‌سایت‌ها باید سریع و تمیز باشند و استفاده از آن‌ها ساده باشد تا رضایت کاربران را جلب کنند. به همین دلیل، توجه به اصول اولیه سئو هم برای ساده کردن کار موتورهای جستجو و هم برای جلب رضایت کاربران ضروری است.

 





:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: